péntek, október 20, 2006

Megvettem.


Megvetem a légykötő alapkészletet. Mi ebben a nagy dolog? Hát az, hogy szerencsésen és sikeresen próbálom magam távoltartani magam a legyek kötésétől már egy éve. Tudtam ugyan, hogy egyszer ennek is eljő az ideje, de azért türtőztettem magam amig csak lehetett. A légyek otthoni kötésével az volt idáig a gondom, hogy tudtam, ha egyszer elkezdem, minden perc szabad időm erre fog elmenni. De most beadtam a derekam. Most vége. Illetve nem is: elkezdődhet egy új szakasz az életemben. Há-hááá!

Ami most abból áll, hogy be kell szerezzek mindenféle légykötő anyagot, merthogy az egy darab sincs. Gyakorlatilag forráskutatás zajlik a neten látástól mikulásig. Néhány online bolt (példa) és ebay aukció (példa) nagyon izgatja a fantáziámat. Azt is tudom már mely legyeket akarom először megkötni. Itt vannak szépen sorban.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

jó,jó de hol vannak már a legyek??


kharlem

Dark Wader írta...

Szia Khakem,

most lebuktam... azóta sem vagyok nagy légykötő, de ez azért van, mert legtöbbször csukázok, arra meg egyetlen legyet csinálok, amit a forumrol már biztos ismertsz: a hithedt "tesco" legyet. :D

Ez a légy nem szép, tehát nem mutatom be, mer még kinéznek a nagyok, viszont hatásos, ami miatt meg megérdemli a szebb nevet, amit már én adtam neki: DARK SHINE.