szerda, június 13, 2007

Barátaink Tollából - Új rovat

Úgy döntöttünk, hogy legyesbarátaink írásainak is helyt kívánunk biztosítani a saját szösszenetek mellett. Az alábbi sorok szerzője Benyus, Lee régi horgászbarátja, aki a tiszavirágzás alatt történt pecájáról ír Leenek magánlevélben:

"Szia Levi!

Akkor ti is részesedtetek az örömökből, gratt!

Mindszent fölött is elég rendesen repültek pénteken. És ismét velünk volt a Balinok Istene, bár először úgy tűnt, hogy mégse. Egy tipikus, kérészes agyagpart előtt álltunk le először. Itt 5-kor már elkezdtek jönni felfelé a bogarak, méghozzá iszonyú tömegben.

Hal is volt rajtuk, de a kérész meg olyan mennyiségben hemzsegett a
felszínen, hogy esélyünk se volt fogni köztük. Egy órát eltököltünk itt. Béla barátom botja fogott csak egyetlen darabot, felszínen úsztatott kérész csalira. Éppen húzta a horgonyt felfelé, amikor a mozduló csalit levette egy kis jász, én meg őt vettem ki.

Feljebb, egy forgó alsó szélén találtunk egy balincsordát. Itt már sokkal mozgalmasabb volt a történet, kb 10 balint fogtam léggyel, 30 és 55 centi között. Béla csak 2 vagy 3 jászt bírt kiszedni eközben a kérészes pecával, ami meglepett, mert úgy képzeltem, hogy rajzáskor ez a tutiság. Egy óra után kimerült a pálya, meg a kérészek is a folyó közepe felett röpködtek inkább, mi is beljebb mentünk. Itt ritkábban esett be bogár, és már várták a halak, már ha épp ott volt a csapat.

Ez hasonló volt, mint KissG-vel szerdán. Nagy jászok, meg kiló körüli balinok jöttek, nekem továbbra is a legyes pecára. Béla twister-műlégy kombóval aprította, elment neki egy pár, de szép jászokat fogott (1,80 volt a legnagyobb). Addig csináltuk, amíg láttunk.

Összesen 14 vagy 15 balint, meg két 1,40-es jászt fogtam.

Benyus"

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

bajjeg mekkora jáááááááááász.......

Dark Wader írta...

zsiráfok pedig nincsenek... :D