szombat, június 16, 2007

Halvadászat

Ma kimentem a családdal az egyik városszéli tóra elütni a délutánt. Nem egy legyes víz hozzá kell tegyem. Biztos ami biztos, elvittem magammal a botot. Telik múlik az idő, egyszercsak látom, hogy egy balin cirkál dobotávolságon kívül ugyan, de mondom: cirkál.

Bot elő,
kedvenc saját balinlegyem fel,
rollcast-ek ( nem lehet dobni másként )
zsinor kinnt, amennyire tőlem telik.
Mostmár csak meg kellene pillantanom a halat ismét....

Ott úszik ni! Tiszta ideg vagyok.
Beér távolságba, legyet repíti a rollcast, úgy méterre a fickótól ér vizet,
szivem hevesen ver...
ééésss balinbalinbácsi észlel, fordul, megindul,
burvány, már érzem is az ötösön! Jól veri magat, próbálja megérteni mitörténhetett...

Nagyon jó érzés volt sikeresen levadászni a másfélkilós őnt.
Ez volt az első eset, hogy ezen a tavon (vagy majdnemhát csak: tavon, ezen nélkül) léggyel küszön kívül bármit fogjak. Tisztára bódog vótam!

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Na ez a szép: meglátni, bemondani a halat, és megfogni! És persze a családfői tekintélynek is jót tesznek az ilyen események :)
Nekem sajna az állóvízi balin még várat magára, de eccer beleszaladnak még a késbe...
Hanem mekkora neked ez a pirosfejű marabutollas streamered, hogy lazán elhajigálod (rollcasttal, pláne) az 5-ös cuccal?

benyus

Dark Wader írta...

Szia Benyus,

hehe:D

A légy nem nagyobb mint öt centi. Talán hat. De már egyébként módosítva van. Megmutatnám, de elvesztettem a fotómasinámat...
Szóval már nincs benne marabu egyáltálán! Gyöngyházszínű spektra dubbing az egész test, a fej meg egy nagyobb piros gyöngy oszt kész.

zoli

Ui: azé az átláccó zsinegért tudnék neked adni három tekercs DT5F vadonatúj zsinortot. Még az usából hoztam annak idején. Ha gondolod. :)

Névtelen írta...

Nade egyből hármat?!? :D
Mikorra használok én el annyit?
Vagy tönkremegy egy fél év alatt? :P
Mondjuk egy guriga elég lenne belőle, ha télleg jó, meg valamit tegyél még rá.
Valami kötőanyagod nincs esetleg fölös mennyiségben? Esetleg ilyen balinstreamernek való matériák?
Ja, legyet fotózni szkennerrel is lehet!

benyus

Dark Wader írta...

No, ez a zsinor még az usában lett vásárolva az ebay-en 100-as kiszerelésben. Olyan olcsó volt, hogy nem tudtam nem megvenni. Aztán a felesleget, ami ugye kilencvenkilenc darab vót, elkezdtem ott árulni darabonként. Maradt úgy 50 darab, mikor hazatértünk magyarországra. Itt meg a forumon árultam ki majdmind az ötvenet. 2500 forintért.

És azért kínáltam a hármat, mert ennyi maradt... :D

(meg nekem kettő tartaléknak)

Szerintem ránkférne már ennyi duma után egy személyes találkozó, nem gondolod? Lee is itthon lesz már jövö héten biztosan. Sakkor összetervezhetnénk valami közös pecát, azzal egybekötve meg megnéznék a zsinórügyet, balinsztrímerdolgot, meg mindenmást ami eszünkbejut.

Mit gondolsz?