szerda, augusztus 15, 2007

A nagykanizsai barátomnak elment az esze

Tegnap ajánlott levél érkezett, de nem voltam itthon, tehát ma reggel bementem a postára felkapni a küldeményt.

Barátom már múlt héten jelezte, hogy figyeljem a postámat, mert postázott nekem valamiféle "meglepetés a nagy útra" indíttatású küldeményt, így izgatottan nyitottam fel a nagyméretű bélelt borítékot. blink.gif

Ennek az embernek elment az esze. blush.gif

Nem sorolnám fel most mindazt a légykötőanyag mennyiséget amit a zacsesz rejtett, mer egyrészt nagyon sokáig tartana, másrészt meg hatalmas féltékenységi-roham-hullám rohanna le a magyar legyezők között de hirtelen. 0136-giggle.gif Ezen felül 4 db dvd lapult még ott, amely a klasszikus és a szpéj dobások részletes bemutatásával foglalkozik.

Hozzáteszem még azt, hogy az említett baráttal személyesen mégcsak nem is találkoztam!
Soha!

Mondom: kész van a csávó. biggrin.gif

De én is. biggrin.gif

Köszi szépen "batát" 0136-giggle.gif 0139-1-bow.gif

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

őgéssssségedré